ایجاد نقاط کانونی در هنگام طراحی سایت شرکتی
نوشته شده توسط : علی پور


معمولاً عده ای که در مورد ساخت سایت شرکتی عمل دارا‌هستند، بازه خویش را صرف سعی برای اثرگذاری بر مخاطبان نمی کنند. طراحی سایت در مشهد  هر چه کاربر مقطع بیشتری در وب سایت بماند و نقاط جالب بیشتری، رغبت وی به خرید بیشتر میگردد. یک کدام از مهمترین لوازمی که برای جذب مخاطبان در هنگام ساخت سایت نیاز میباشد، ساخت نقاط کانونی میباشد.

غرض و خواسته از نقطه کانونی در ساخت وب سایت شرکتی
نقطه کانونی، نصیب ویژه‌ای از یک برگه اینترنت میباشد که ما قصد داریم دقت استفاده کننده را به آن جلب کنیم. این قسمت می بایست نسبت به قسمت‌های دیگر متمایز باشد. چنانچه که چنین نقاطی در وبسایت خویش داشته باشیم میتوانیم هر مورد‌ای که خواستیم را آیتم تأکید در اختیار بگذاریم و غرض اساسی اینترنت‌وب سایت را روی آن بگذاریم.

یکسری نقطه کانونی مطلوب میباشد؟
در‌حالتی که که قصد دارید از این نقاط در وبسایت خویش استعمال فرمایید، بهتر میباشد بدانید که شایسته ترین تعداد، یک نقطه کانونی میباشد. در واقع با یک نقطه کانونی در هنگام ساخت وب سایت به استفاده کننده خویش اعلام میکنید که مهمترین غرض شما در ساخت سایت شرکتی چه میباشد.

ولی قابلیت و امکان استعمال از دو و یا این که یک سری نقطه کانونی نیز وجود دارااست اما می بایست برای گزینش معیار اهمیت هر مورد از نقاط، یک سلسله مراتب دیداری برای آن ها در لحاظ بگیرید تا این نقاط به ترتیب اهمیت گزینش شوند.

نقاط کانونی را در کجا در اختیار بگذاریم؟
در شرایطی‌که که اراده خویش را جزم کرده‌اید که در هنگام ساخت سایت شرکتی از این نقاط استعمال نمایید، شایسته ترین جای شیت اولیه (منزل) وبسایت میباشد. گفتنی میباشد که ساخت و ساز فقطً یک نقطه کانونی در کاغذ اولیه تارنما یک نادرست رایج به وسیله طراحان وب سایت میباشد. همگی صفحه ها تارنما بایستی یک نقطه کانونی داشته باشند که استفاده کننده بتواند با‌گاز آن نقطه را ببیند و به آن دسترسی داشته باشد.

در نوشته‌ی‌علمی «روش تولید نقاط کانونی در ساخت سایت شرکتی» به چگونگی تولید این نقاط خوا هیم پرداخت.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: